Դեկտեմբերի 23

Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Ես Վաչե Կարոյանն եմ, սովորում եմ Հյուսիսային դպրոցի 3.1 դասարանում: Սեպտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ես լիքը բաներ եմ սովորել:

Սովորել եմ բլոգավարություն, կարողանում եմ ինքնուրույն աշխատել բլոգով: Մասնակցել եմ ճամփորդությունների՝ դեպի Բուսաբանական այգի, Արայի լեռ:

Մասնակցել եմ գրեթե բոլոր ֆլեշմոբերին՝ մաթեմատիկայի, մայրենիի, անգլերենի, ռուսերենի:

Սովորել եմ նոր երգեր: Երկարօրյայի ընթացքում արել ենք շատ աշխատանքներ, նաև PowerPoint-ով: Օտար լեզուներից նոր գիտելիքներ եմ ստացել: Ինքնուրույն կարողանում եմ կատարել և ուղարկել առաջադրանքներս:

Բլոգով աշխատելն ինձ տվեց համակարգչային նոր հմտություններ:


Posted 23 Դեկտեմբերի, 2021 by vachekaroyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*