Մայիսի 6

«Մայրենի ստուգատես 2024»

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները
Սովորողը բլոգում բացում է «Մայրենիի ստուգատես 2024» բաժինը, որտեղ հավաքում է ստուգատեսային բոլոր աշխատանքները։

Բլոգային աշխատանք

  • Դնել բլոգի հղումը, գրել բլոգում հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:

Վաչե Կարոյանի բլոգ | Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց 5.1 դասարան (edublogs.org), Սեպտեմբերի չորս, Hello world! | Վաչե Կարոյանի բլոգ (edublogs.org)

  • Գրել, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենքիչն օգտագործվում և ինչո՞ւ:

Ես բաժիներից ունեմ Մաթեմատիկա, մայերնի, անգլերեն, ռուսերեն, հաըրենագիտություն բնագիտունթյուն, անհատական պլան, աշխատանքային նախագծեր, առաջին ուսումնական շրջան առաջին ուսումնական շրջան անգլերեն, գրադարան, երկրորդ ուսումնական շրջան, ընթերցարան, ընտրության գործունեություն, իմ գրադարանը, հաշվետվություն, հորինում եմ, ճամփորդություներ, մաթեմատիկա ստուգատես 2023, մաթեմատիկայի ելք ստուգատես, մայրենի ստուգատես 2023, ուսումնական շրջան ռուսերեն, ուսումնական ամառ, ուսումնական առաջին շրջան բնագիտություն, ուսումնական առաջին շրջան մաթեմատիկա, ուսումնական երորդ շրջան, ուսումնակն նյութեր, տեսանյութեր, նախագծեր, ֆիլմ, peint.

Ես ամենաքիչը օգտագործում եմ peint-ը որովհետև այդքան շատ աշխատանքներ չենք անում peint-ով:

  • Ներկայացնել որևէ մեկի բլոգը, որը շատ եք հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրել, թե ինչո՞ւ եք հավանում:

Իմ դասարանում ինձ ավելի շատ է դուր գալիս Գայանե Ավետիսյանի բլոգը Գայանե Ավետիսյանի բլոգ | Հյուսիսային դպրոցի 5․1 դասարան (edublogs.org)

Որովհետև նա շատ կոկիկ է աշխատում և կատարում է բոլոր դասերը:

  • Գրել ձեր, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը ձեր բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Ինձ շատ է դուր գալիս իմ բլոգավարումը, որովհետև ես կատարում եմ շատ կոկիկ:

Ծնողներըս նույնպես լավ վարվում են իմ բլոգի վերաբերյալ:

  • Կատարել բլոգային հետազոտական աշխատանք
    -Ընտրել միջին դպրոցում դասավանդող ուսուցիչներից մեկի բլոգը։
    -Բլոգում գտնել /իմ մասին/ բաժինը, ծանոթանալ բլոգի հեղինակի հետ, համառոտ փոխադրել նրա մասին։Գրել, թե բլոգի հեղինակը ի՞նչ առարկա է դասավանդում։
    -Ուսումնասիրել բլոգի բաժինները, դուրս գրել այն բաժինները, որոնք քեզ հետաքրքրեցին, ի՞նչը․․․
    -Ճամփորդություն բաժնից նայել և գրել, թե բլոգի հեղինակը ո՞ւր է ճամփորդել։ Որ ճամփորդական ուղղությունը հավանեցիր։
    -Առանձնացրո՛ւ մեկ նախագիծ, որ հավանել ես․․․
    -Հանդիպում բլոգի հեղինակ-ուսուցչի հետ (տեսանյութով, լուսաբանումով, ֆոտոներով ներկայացրու)։

Ուսումնառության 5 տարիներ

  • Ո՞ր դասարանից ես հաճախում Արևելյան/Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ։ Եթե այլ դպրոցից ես եկել, նշիր դպրոցը։

Հաճախում եմ Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ:

  • Դպրոց-պարտեզում քո ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն ես ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:

Չեմ, մոռանա երբեք Ընկեր Կարինեին, որովհետև նա մեզ 3 տարի դաս է տվել և շատ-շատ բարի է եղել:

  • Կարո՞ղ ես թվարկել 5 բան, որոնք քեզ հետ տանում ես։

Պայուսակ, համակարգիչ, նկարչական այլբոմ, գրճատուփ և լանջբոկս:

  • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:

Նրանց սպասվում է շատ հետաքրքիր 2 տարիներ, որտեղ դուք կարողեք ամենինչ սովորել թե՝ խելացի լինել թե կարգապահ լինել: Խորուրդ եմ տալիս, որ լավ սովորեն և հասնեն շատ մեծ հաջողություների:

  • Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցում քո տնկած ծառը, թուփը նկարիր, տեղադրիր ու գրիր ե՞րբ ես տնկել, ո՞ւմ հետ, տեսակը․․․

Չեմ տնկել:

  • Պատրաստիր 2-3ր տեսանյութ, որը պատմում է Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցի միջավայրի մասին։
  • Ծնողներիդ խնդրիր, թող մի քանի նախադասությամբ բնութագրեն քո ուսումնական գործունեության մասին Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցում:

Միջին դպրոց

  • Ի՞նչ գիտեք Միջին դպրոցի մասին:

Գիտեմ, որ այնտեղ սովորում են 6-9 դասարանցիներ:

  • Ցանկանո՞ւմ եք տեղափոխվել Միջին դպրոց:

Այո, որովհետև հույսեր ունեմ, որ այտեղ շատ հետաքրքիր է անցնելու:

  • Թվարկեք Միջին դպրոցի ձեզ ծանոթ ուսուցիչներին:

Ծանոթ ուսուցիչ չունեմ:

  • Ինչպիսի՞ն կցանկանայիք, որ լիներ Միջին դպրոցը:

Կուզեի, որ բոլոր երեխաները ընկերասեր լինեին:

Լեզվական կարողություններ և հմտություններ
1․ Քո սովորական մեկ օրը նկարագրիր առավոտից մինչև երեկո, ամեն ինչ հերթով գրիր․ աշխատիր ոչինչ բաց չթողնել, քեզ ամենաշատը օրվա ո՞ր պահն է դուր գալիս, ո՞ր գործերդ ես սիրով անում, որո՞նք՝ ուղղակի որպես պարտականություն, առօրյայիդ մեջ ի՞նչը կուզես փոխել, ինչո՞ւ․․․

Առավոտյան արդնանում եմ գնում եմ լվացվում է պատրաստվումդպրոցին:

Հայրիկս ինձ իր ավտոմեքենայով տանում է դպրոց և գնում աշխատանքի:

Դպրոցում ես ստուգում եմ թե արդյոք ամենինչ կատարել եմ:

Իսկ ժամը 9-ին գնում եմ ընդանուր պարապունքի:

Ընդանուր պարապունքից հետո գնում էնք դասարան, որ սկսենք դասը:

Երբ 1:30 ավարտում էնք դասերը ես պատրաստվում եմ գնալ տուն:

Երբ արդեն տունեմ արդեն պատրաստվում եմ գնալ ֆուտբոլի:

Ես հաճախում եմ «Խորեն Հովանիսյանի անվան ֆուտբոլի ակադեմիա»:

Մարզումից հետ գնում եմ տուն, հաց ուտում և հանգստանում, հանգստանալու ժամանակ մոտ 1 ժամ խաղում եմ հեռախոսով խաղեր և անցնում դասերին:

Դասերը ավարտելուց հետո նորից հաց եմ ուտում, լողանում եմ ներքնազգեստս հագնում և քնում:

Ոչ ես ոչինչ չեի ուզենա փոխել:

Այսպեսել անցնում է իմ օրերից մեկը:

2․ Համացանցից քո սիրելի ֆուտբոլիստի, գրողի, երգչուհու, դերասանուհու․․․ մասին տեղեկություն գտիր և այդ տեղեկության համաձայն երևակայական հարցազրույց վարիր նրա հետ։ Հարցազրույցն անհրաժեշտ է ձայնագրել։

Ես կգրեմ իմ սիրելի ֆուտբոլիստի մասին Լեօնել Մեսսի մասին:

ֆուտբոլային ակումբի խաղացող և թիմի ավագ։ Համարվում է բոլոր ժամանակների լավագույն ֆուտբոլիստներից մեկը։ Մեսսին Արգենտինայի ազգային հավաքականի լավագույն ռմբարկուն է։ Ներկա պահին ֆուտբոլի պատմության ամենատիտղոսակիր ֆուտբոլիստն է 44 տիտղոսով։ Նրան հաճախ համեմատում են Դիեգո Մարադոնայի հետ, իսկ վերջինս նրան համարում էր իր «հետնորդը»։ Մեսսին «Ոսկե գնդակի» ութակի մրցանակակիր է (2009, 2010, 2011, 2012, 2015, 2019, 2021,2023 թվականներ)։

2019 թվականի սեպտեմբերի 23-ին հայտարարվել է, որ ՖԻՖԱ-ի դասակարգման աղյուսակի համաձայն՝ Մեսսին արժանացել է «The Best FIFA Men’s Player» տիտղոսին՝ հավաքելով 46 միավոր։

Մեսսին ֆուտբոլ խաղալ սկսել է երիտասարդ տարիքում և իր հմտություններն ու ներուժը շուտով իրագործել է «Բարսելոնայում»։ Նա «Նյուելս Օլդ Բոյսի» երիտասարդական թիմից «Բարսելոնա» է տեղափոխվել 2000 թվականին։ 2004-2005 մրցաշրջանում նա դարձավ թիմի ամենաերիտասարդ ֆուտբոլիստը, ով առաջնությունում գոլի հեղինակ է դարձել։ Մեսսին շուտով լուրջ հաջողությունների հասավ իր թիմի հետ՝ երկու անգամ հաղթելով Լա Լիգ յում (2005, 2006 թթ.) և Չեմպիոնների Լիգայում (2007 թ.)։

2006-2007 մրցաշրջանից նա դարձավ հիմնական կազմի խաղացող, դարձավ հեթ-տրիկի հեղինակ «Էլ Կլասիկոյում» և մրցաշրջանն ավարտեց 14 գոլով՝ մասնակցելով լիգայի 27 խաղի։ 2008-2009 մրցաշրջանը հաջողված էր Մեսսի համար. նա խփեց 38 գոլ և կարևոր դեր խաղաց իր թիմի հաղթարշավում։ Այդ սեզոնում Բարսելոնան հաղթեց Լա Լիգայում, նվաճեց Իսպանիայի գավաթը և Չեմպիոնների Լիգայի գավաթը։ 2009-2010 մրցաշրջանում Մեսսին դարձավ 47 գոլի հեղինակ՝ կրկնելով Ռոնալդոյի ռեկորդը, իսկ 2010-2011 մրցաշրջանում Մեսսին բոլոր մրցաշարերում միասին դարձավ 53 գոլի հեղինակ։

Մեսսին հինգ անգամ դարձել է Իսպանիայի չեմպիոն, երեք անգամ հաղթել է Չեմպիոնների Լիգայում՝ «Մանչեսթեր Յունայթեդի» դեմ երկու եզրափակիչներում էլ դառնալով գոլի հեղինակ։ 2010-2011 Չեմպիոնների Լիգայում դառնալով 12 գոլի հեղինակ՝ Մեսսին դարձավ երրորդ խաղացողը պատմության մեջ, ով երեք անգամ անընդմեջ դառնում է Չեմպիոնների Լիգայի լավագույն ռմբարկու։

Երևակայական հարցազրույց

-Բարև Մեսսի

-Բարև Վաչե

-Ոնց է անցնում ֆուտբոլիտ կայռեռան

-Հիանալի

-Վաչե իսկ դու ուզում ես դառնալ ինձ նման ֆուտբոլիստ

-Իհարկե

-Մեսսի իսկ դու քանի տարեկանից ես զբաղվել ֆուտբոլով

-Մոտ 4-տարեկանից

-Իսկ դու քանի ոսկե գնդակ ունես

-8 հատ

-Մեսսի ես քեզ տալիս եմ վերջին հարցը

-Լսում եմ

-Իսկ դու կարող ես ինձ դասերից հետո պարապացնել, որ ես ավելի ուժեղ խաղամ

-Իհարկե

-Շնորհակալություն:
3․ Տեքստի համար մտածել երկու ավարտ՝ տխուր և ծիծաղելի։
Ջ․ Ռոդարի
Ճանապարհորդ կատուն

Մի օր մի կատու նստեց գնացք, որը պատրաստվում էր մեկնել Հռոմից Բոլոնիա։ Իրականում, գնացքներում կատուներն այնքան էլ հազվադեպ չեն, թեև ամենից հաճախ նրանք նստում են զամբյուղներում կամ անցքերով արկղերի մեջ, որպեսզի չխեղդվեն: Պատահում է, որ գնացքներում երբեմն հանդիպում են  թափառական կատուներ, որոնք պարզապես պատահաբար ներս են գցվում մկների որոնման համար… Բայց այս կատուն իսկական ճանապարհորդ էր և ճանապարհորդում էր բոլորովին ինքնուրույն։ Նրա ուսին կախված էր սև փաստաբանի պայուսակ, բայց նա փաստաբան չէր, այլ կատու։ Քթին ուներ կարճատես հաշվապահի ակնոցներ, բայց հաշվապահ չէր և տեսողությունը գերազանց էր։ Նա, ինչպես հայտնի նկարիչները, շատ մոդայիկ վերարկու էր հագել և շատ մոդայիկ գլխարկ, բայց նա նկարիչ էլ չէր։

Տխուր ավարտ

Մի մարդ տեսնելով կատվին, որ մտել է գնացք պատուհանից դուրս է շպրտում:

Ծիծաղելի ավարտ

Բայց վերջում պարզվում է, որ դա ոչ թե կատու է այլ խաղալիք է:


Posted 6 Մայիսի, 2024 by vachekaroyan in category Մայրենի, Մայրենի ստուգատես 2024

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*